3 Ocak 2014 Cuma

En Şık Duvar Akvaryumu

Dekorasyonunuzda yenilik yapmak istiyorsanız Evidea online alışveriş sitesine bir göz atabilirsiniz. Birbirinden güzel dekoratif ürünler bu site içerisinde sizleri bekliyor. En güzel Ürünler arasında tasarım duvar akvaryumu da var. Tasarım duvar akvaryumları özellikle salonlarda oldukça şık görünüyor. Evinde evcil hayvan besleyenler için de oldukça ideal. 



Benim daha önce sehpada duran küçük bir akvaryumum vardı. Fakat kedim sürekli olarak o akvaryumun tepesine çıkıp balıkları rahatsız ediyor ve akvaryumun suyundan içip hastalanıyordu. En sonunda akvaryumu kaldırdım ve balıkları bir arkadaşıma verdim. Evidea online alışveriş sitesinde gördüğüm duvara monte edilen, oval ve küçük duvar akvaryumu çok hoşuma gitti. Hemen bir adet satın aldım. Öncelikle salon duvarında yüz hizzasına monte ettim. Daha sonra içerisine bir miktar su doldurdum ve kedimi gözlemledim. Duvarda oldukça yüksekte asılı olan duvar akvaryumuna hiç bir şekilde yetişemiyordu. Kedi sorununu çözünce balıklarımı arkadaşımdan geri aldım. Artık balıklarım ve kedimle rahat rahat yaşayabiliyorum. Ne balıklar rahatsız ne de kedim.



 Üstelik bu akvaryumun görüntüsü de oldukça şık. Her gören nereden aldığımı soruyor. Evidea online alışveriş sitesinde duvar akvaryumun yanı sıra pek çok tasarım ve şık ürünü uygun fiyatlara bulabilirsiniz. Mobilyadan mutfak ürünlerine teknolojik yapı market ürünlerinden ev dekorasyon ürünlerine kadar aradığınız her şeyi burada kolaylıkla bulabilirsiniz. Hem uygun fiyatlar hem de kalite için mutlaka Evidea online alışveriş sitesini ziyaret edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder