26 Temmuz 2013 Cuma

Mangal Keyfi Bir Başka

Yaz aylarının gelmesi ile bahçelerde, teraslarda düzenli hale gelen mangal partileri de başladı. Özellikle yazlık yerlerde en sevilen aktivitelerden biri olan mangal, kalabalık ve neşeli toplantıların vazgeçilmez sebebi olmaya bu yaz da devam ediyor. Küçük, büyük fark etmez bir adet mangal bu neşeli toplantıların yapılması için yeterlidir. Tabi büyük mangallarda yapılan mangal başı sohbetlerin tadı bir başka oluyor. İşte tam da bu sebep ile bu yaz yeni bir mangal satın almaya karar verdim

Mangal


Daha öncede alışveriş yapıp çok memnun kaldığım Evidea'dan hemen yeni ve büyük bir mangal bakmaya başladım. Landmann Lava Taşlı Gazlı Mangal Çift Brülörlü modeli tam aradığım mangal modeliydi. Çok vakit kaybetmeden hemen bu modeli satın aldım. Kendime mangal satın almışken bahçe işleri ile uğraşmayı çok seven babam içinde eskiyen çim biçme makinası yerine yeni bir makina almaya karar verdim. Hemen çim biçme makinası sayfasına geldim. Beğendiğim, yeni ve teknolojik bir modeli satın aldım.

Çim Biçme Makinası


Bir kaç gün içerisinde siparişlerimiz evimize kadar geldi. Babam hafta sonu yapacağımız mangal partisi için bahçede bulunan çimleri biçerken ben de mangal hazırlıklarına başladım. Annemin muhteşem tarifi ile mangal malzemelerini bir gece önceden sosa yatırdık. Mangal partisi için ailece hazırız. Yazın en tatlı keyfi mangal partilerini siz de aksatmayın. Evidea'dan dilediğiniz hem bütçenize uygun hem de kullanışlı mangalları bulabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder