11 Ağustos 2013 Pazar

Tasarım Topuklu Ayakkabılar

Ayakkabılarda her sene daha çılgın tasarımlar üretiliyor. Ünlü pop starların daha da popüler hale getirdiği çılgın tasarımları, artık sokaklarda görmek mümkün. Sade bir kot pantolon ve t-shirt altına giyilen balkon topuklu, değişik ayakkabı modelleri gerçekten çok hoş görünüyor. Henüz çok fazla seri üretim yapan ünlü mağazalarda bu ayakkabıları görmek mümkün değil. Ancak bayanların yoğun ilgisi ile karşılaşan tasarım ayakkabılar çok bekletmeden bu mağazaların vitrinlerinde yerini alacaktır diye düşünüyorum.

Topuklu Ayakkabı


Tasarım topuklu ayakkabı modelleri oldukça hoş görünüşleri ve özgün modelleri ile iyi bir seçenek gibi görünse de ortopedik açıdan genelde çok sağlıksız oluyorlar. Bazıları abartılı bir şekilde yüksek ve tehlikeli olabiliyorlar ve çok uzun saat ayaklarınızda onlar ile yürümek çeşitli ağrılara sebebiyet verebiliyor. Tasarım topuklu ayakkabı modelleri yüksek fiyatları da önemli bir dezavantaj. Neredeyse bir bilgisayar, gelişmiş son model bir telefon fiyatında olan tasarım ayakkabılar, genelde çok özel günler için tercih ediliyor, günlük kıyafetler ile giyilmiyor.


Topuklu Ayakkabı


Hal böyle olunca bu pahalı ve çılgın ayakkabıları kıyafetler ile kombin yapmakta zorlaşıyor. Ayakkabıyı göstermesi adına ben çok hareketli ve renkli elbiseler ile kombin yapılmasını tavsiye etmiyorum. Tek renk elbise ya da sade bir pantolon, etek ile kombin yapılabilir. Benim tasarım topuklu ayakkabılar hakkında önerilerim şimdilik bu kadar. Tercih size kalmış. Son olarak mutlaka ayakkabılarınızın ortopedik özelliklerine dikkat etmenizi öneriyorum. Şık olmak için sağlığınızdan olmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder