30 Haziran 2014 Pazartesi

Çalışma Odasını Dekore Etmek İsteyenlere Müjde!

Ofis hayatından bezip kendi evinde çalışmaya karar veren kişilere güzel bir haberim var: Evidea'da çalışma odası dekorasyonu için birçok farklı mobilya seçeneğine sahipsiniz! Çalışma masaları, koltuklar, kitaplıklar, puf koltuk çeşitleri ve daha niceleri...

Açıkçası ilk başlarda evde çalışmanın beni motive etmek bir yana, dikkatimi daha fazla dağıtacağını düşünüyordum. Ancak boş bir odayı kendi çalışma alanım olarak dekore ettiğimden beri iş hayatım boyunca elde edemediğim bir motive ile çalışmaya başladığımı söyleyebilirim. Bir kere çalışma masamı çok seviyorum. Çünkü hem son derece rahat, hem de çekmeceleri sayesinde fazladan depolama alanına da sahibim. Ayrıca çalışma koltuğum da iskelet sistemine uygun ve ortopedik özellikli. Bu sayede uzun saatler boyunca kullanmama rağmen herhangi bir bel ağrısı yaşamıyorum. Bu arada unutmadan yazayım: Evidea'da çalışma koltuğu fiyatları fazlasıyla uygun! Özellikle kampanyaları takip ederseniz, çok daha hesaplı alışveriş yapmanız mümkün!

Bir online alışveriş sitesi olan Evidea'da birçok farklı dekorasyon çözümüne kavuşabilirsiniz. Bu sayede hem kendinize, hem de evinize bir güzellik yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder